6 Ocak 2014 Pazartesi

YSL LE TEINT TOUCHE ECLAT FONDÖTEN

Çok uzuuun bir aradan sonra herkese tekrar merhaba!
Bilgisayarımın azizliğine uğradığım için blog yazılarıma epeyce bir ara verdiğim doğrudur :( Çok şükür bugün kavuştuk birbirimize!Eşim sağolsun bozulduğu gün hemen götürdü tamire ama anca bugün gelebildi.Neyse geç de olsa önemli olan kavuşmak :)
2013 Yılını geride bıraktık bile...Zaman çok acımasız ve bize sormadan akıp gidiveriyor :((
Umarım 2014 Yılı hepimiz için hayırlı bir sene olur...

Bugün size en kısa zamanda sahip olmak istediğim fondötenden bahsetmek istiyorum! YSL Le Teınt Touche Eclat Fondöten.Fondötenin içeriği ya da vaadettiği şeyleri uzun uzun anlatıp sizleri sıkmak istemiyorum!





Bu markayı Tekin Acar ve Boyner Mağazalarında çokca zaman görmüş,standına yanaşmış,ürünlerini mıncıklamışlığım olsa da çok pahalı bulduğum için almak istememiştim ama şimdi fikirlerim gerçekten çok farklı yönde ilerlemiş durumda...
Öyle ki bazı video yapan arkadaşlarımdan göre göre iyice de özendim :)
Aslında bu markanın youth liberator fondötenini almak istiyordum fakat o ürünün daha çok normal-karma hatta yağlı ciltlere daha uygun olduğunu öğrendim. Benim cildim ise kuru olduğu için touche eclat daha uygun sanırım.Google amca sağolsun araştırmalarımda böyle bir sonuç verdi :)
Yukarıdaki renk skalasından kendi cildinize uygun olanı kaabataslak da olsa bulabilirsiniz.

Denizli'de malesef YSL ürünlerini bulmak mümkün değil! Ben de internet üzerinden almak istiyorum.Sanırım bu markanın renk skalasında benim rengim BR20. Rengi bulduk ama almak istediğim sitelerde örn;morhipo'da bu fondöten olmasına rağmen; renk kodları yerine fondötenleri numaralandırmışlar.Bu yüzden bir türlü alamıyorum.Sizin bu markanın bulunduğu site önerileriniz varsa lütfen benimle paylaşın ve ben de bir an önce iyi bir fondötene kavuşabileyim.Zira önümüzde düğünler var ve güzel makyajlar için bu şahane fondötene ihtiyacım var!!! Sizin de iyi bir fondötene ihtiyacınız varsa ve cildiniz kuruysa bu bebeği deneyin derim :)
                                                                                                               Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder