13 Ocak 2014 Pazartesi

2014 WISH LIST :)

2014 e girdik evet ama 2013 de alamadığım ama almayı halen çok istediğim ürünler var! Şimdi bunları sizinle paylaşacağım ve fikirlerinizi çok merak  ediyorum...
Aslında bir önceki yazımda YSL le teınt touche eclat fondöteni almak istediğimi söylemiştim ama malesef cildime uygun rengini nette bir türlü bulamadım. Artık bu fondöteni İzmir'e ya da Antalya'ya gittiğimde deneyerek almayı planlıyorum :) Böylelikle riske atmamış olurum,acelem yok nasılsa...:)
                  WİSH LİST'imdeki ürünler bir tanesi hariç (o da face&body fondöten) denememe çok da fazla gerek duymadığım,almadan ne olduğunu anlayamayacağım ürünler!

İlk almak istediğim elbette benim en büyük zaaflarımdan bir tanesi saat.Uzun zamandır siyah bir saat arayışı içinde olduğumu yakın çevremde olan herkes çok iyi biliyor :)
Aradığım saati buldum ama almak için ne kadar can atsam da önceliklerim arasına saatten önce kozmetik ürünlerini ekledim!Neyse şimdi hemen arzuladığım bu güzel DKNY siyah saati sizlere göstereyim...
Saatin markası gördüğünüz üzere DKNY.Modeli ise ny4914.Seramik ve siyah olması dışında herhangi bir tercih sebebim yok açıkcası.
Gelelim diğer sahip olmak istediğim ürünlere...
                                                             
                                                                                                                                                                                                            
M.A.C FACE&BODY(C1)



M.A.C STROBE LIQUID


M.A.C PRO PALETTE BLUSH X6




Ve tabiki bunların içini doldurmak için; 6 adet refıll allık :) Şu anda ilk olarak en çok istediğim Pink Swoon !




Gelelim ben tarafından keşfedilmesini bekleyen bir başka markaya ve ürünlerine; JANE İREDALE
Bu marka mineral ürünleriyle meşhur ve gerçekten methini çok duyduğum da bir marka!
Bir an önce sahip olmak istediğim bir kaç ürününü sizlerle paylaşmak istiyorum.Hattaa az önce siparişimi girdim bile :)




Jane İredale pommisst hydration sprey. Bu aralar bu tür spreylere fena takmış durumdayım.Derin araştırmalarım sonucu bu markanın 2  spreyine rastladım ve hemen sipariş verdim.Gelir gelmez deneyip,memnuniyetimi sizlerle paylaşmak için accayip sabırsızlanıyorum :)





Diğeri ise yine aynı markanın Heavy Water D20 adındaki spreyi.
İkisi de cilde nem veren,hem makyaj altına hem de makyaj üzerine uygulanabilen mucize spreyler...

Son jane markasına ait hem sahip olmak istediğim hem de siparişini verip keşfetmeye hazırlandığım ürün ise ;
Jane İredale Brow Gel!
Aslında şu anda M.a.c in brow gel'ini kullansam da bu tür kaş ile ilgili ürünleri çok merak ediyorum!
Ben Auburn rengini seçtim :)




Ve Wish List'imdeki bir diğer ürün ise Maybelline Gel Eyeliner! Veee mutlaka kahverengi rengini alacağım :)

Sanırım şimdilik bu kadar yeter çünkü yıl daha yeni başladı ve herşeye hemen ulaşmak mümkün değil!
Sizlerin 2014 Wish List'inde neler var çok merak ediyorum ve paylaşırsanız çok sevinirim :)
                                                                            Sevgiler...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder