14 Ocak 2014 Salı

YENİ CİLT BAKIM YAĞIM


Çok kuru bir cildim olduğunu baştan söylemeliyim.Bildiğiniz -benim tabirimle- çorak bir toprak! Öyle ki T bölgem bile yağlanmaz.Sadece yazları Alanya'ya ailemin yanına tatile gittiğimde cildimde biraz bir parlama ve nemlenme olur ama ben yine de krem sürme ihtiyacı duyarım. E cildim böyleyken benim de her zaman nemlendiricilere ve bakım yağlarına ilgim de çok fazla!!!

                 En son bir tv kanalında Ahmet Maranki'nin,cilt için bir bakım yağı hatta nemlendirici tarifini görünce denemek istedim ve gerekli malzemeleri hemen not ettim.Eşimin eline de listeyi verip(saç bakım yağları da vardı listede :) ) hemen almasını istedim. Sağolsun akşama koca bir poşet yağ,ot vs.doldurmuş gelmiş.Hemen cilt ve saç bakım yağlarını yaptım.Bu karışımları da 2,5 aydır cildime ve saçlarıma uyguluyorum.Saç bakım yağını kullanmayı ihmal etsem de cilt bakım yağımı elimden düşürmüyorum. Aşağıda Yves rocher markasına ait benim kullandığım ve memnun kaldığım hydra vegetal serisinin serum şişesini görüyorsunuz. Çok sevdiğim için resmen 2 haftada cildim bu serumu içti :) Ben böyle bitince açılabilen şişeleri kesinlikle atmıyorum.Hele de böyle pompalı cam şişe para versem bulamam :))



Şişenin içindeki malzemelere gelince;

1-Olmazsa olmaz Üzüm Çekirdeği Yağı


2-Gliserin


3-Jojoba Yağı


4-Kayısı Yağı


5-Sedir Ağacı Yağı


Ben Sedir Ağacı Yağı'nı daha bugün bulabildim.Eşim de bulamamıştı...Bunun yerine Menekşe Yağı kullanmıştım.Siz de öyle yapabilirsiniz ama mutlaka bulmaya çalışın.Öyle ki sadece bu yağı bile cildinize hatta sivilcenizin bile üzerine sürebilirmişsiniz.Mucize cilt yağı buymuş kızlar!!!
Bugün bu yağı da bulunca şişeme hemen ekledim :)

Bu da menekşe yağım!


Nasıl hazırlanacak diye sorduğunuzu duyar gibiyim.Ben şişemi 5 adet yağ olduğu için,kabataslak göz kararı şişemi  5'e böldüm.Bu beş yağı azar azar şişeme boşalttıktan sonra işte bakım yağım hazır :)
Hem uygun fiyatlı hem de çok güvenli...

Kullandığım günden bu yana cildim hiç gerilmiyor (peeling sonrası hariç).Pırıl pırıl sağlıklı bir cilde sahip oldum.Hem T bölgem hem de yüzüm ayna gibi parlıyor ama yağlı bir görüntü değil sağlıklı, ışıl ışıl bir cilt :)
Bu arada makyaj altına iyi bir baz ve makyajın verdiği zararlara karşı da büyük bir kalkan görevi görüyor!

Eğer çok yağlı bir cildiniz yoksa sakın yağlardan korkmayın.Denemeye değer! Bir sürü paralarla çok kaliteli markaların adı altında yağlar satılıyor ve bu pahalı bakım yağlarının içinde hep bu doğal yağlardan var! Öyle ki bu pahalı diye bahsettiğim yağların fiyatları nemlendiricilerden bile çok çok pahalı :(
Seçim sizin! İster kesenin ağzını açıp markalı yağlara para verin,isterseniz de kendi bakım yağınızı kendiniz yaparak hem maddi hem de manevi kar edin :)
Eeee ne diyorsunuz,bu sihirli bakım yağı karışımını deneyecek misiniz? 
                      
                                                                                        Sevgiler...












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder