15 Ocak 2014 Çarşamba

Evimizde mac fix plus yapabilir miyiz?


Bir önceki yazımda doğal yağ karışımlarından bir cilt bakım yağı tarifini  ele almıştım. Şimdi de benim orjinalini çok sevdiğim MAC fix plus benzeri bir yüz spreyi tarifini sizlerle paylaşacağım.
   
          Diğer tarifim gibi bu da çok kolay.Sadece malzemeleri almanız yeterli.Yani yapması zor değil :)
         
    Malzemeler ; 
İLK OLARAK SPREY BİR ŞİŞE

Daha sonra bu şişenin yarısına kadar doldurmanız için seçtiğiniz herhangi bir GÜLSUYU. Benim şişemin içinde zaten vardı ve buzdolabında bu şişemi muhafaza ediyordum.Ara ara buzdolabını açtığımda yüzüme püskürtürüm :))



Elbette nem vermesi ve karışımın ciltte kalmasını sağlayıcı GLİSERİN!



Son olarak da PAPATYA YAĞI

Şimdi burada bu yağların faydalarını uzun uzun anlatarak sizleri sıkmak istemem. Sonuçta yağlar cildi nemlendirirken besliyor ve sağlıklı bir parlaklık kazandırıyor!

Bu karışımı ister gün içerisinde temiz cildinize,ister makyaj altına,ister makyaj üzerine sıkabilir,cildinize çok sağlıklı bir görüntü verebilirsiniz! 

Bu tarif epeydir aklımdaydı aslında ama Papatya Yağı'm yoktu :(  Dün hemen çarşıya çıktığımda aldım ve akşamına spreyimi hazırladım :)

Normalde bu karışım benim icat ettiğim birşey değil. Ben de nette yazılarda ve videolarda izleyerek öğrendim.Sadece Papatya Yağı'nı kendim ekledim. 
O'nu da mac sitesinden alışveriş yaparken gördüğüm bir ürünün içeriğini okurken(care blends essential oils,grapefruıt+chamomıle 8ml.'lik 61 tl ye satılan bir yağ)  içeriğinde papatya özleri olduğunu öğrendim.Aslında papatya çayı alıp,demlesem de suyunu mu eklesem dedim ama çay belki bozulur diye yağını almaya karar verdim. 
Siz Papatya Yağı'nı ister ekleyin ister eklemeyin! Tercih sizin.Yani gliserin ve gülsuyu da sizin işinizi görecektir:)
Bu karışımı yapma amacım aslında MAC fix plus'ımın ömrünü uzatmak. Neyden bahsettiğim konusunda hiçbir fikriniz yok değil mi :)))
Evet orjinal fix plus'ımı o kadar çok kullanıyorum o kadar çok seviyorum ki ...resmen aşk yaşıyoruz :))) Ama bitecek diye ödüm kopuyor! Denizli'de MAC mağazası olmadığı için ha! diyince alamam malum ama artık online sitesi olduğu için şanslıyım!!!
Olsun ben yine de idare edeyim :)

                                                Sevgiler...





















1 yorum:

  1. merhaba seçil blogun hayırlı olsun,tarifini vermiş olduğun yüz spreyini yapıcam ben de ama yüzüm senin ki gibi parlar mı bilmiyorum :)

    YanıtlaSil