16 Aralık 2013 Pazartesi

YİNE HASTALIKLI BİR PAZAR :(

Herkese Günaydın...
Dün neredeyse ölüyordum.Hayatımda hiç böyle bir mide sancısı çekmedim.Gerçekten Allah'ım düşmanımın başına vermesin:( Neyse ki uzun uzun yatmalardan dinlenmelerden sonra bu sabah daha iyiyim :)
         Nedenini anlamıyorum ama Allah bana acıyor galiba;ne zaman hasta olsam Pazar gününe denk geliyor.Eşimin sadece pazar günleri evde olmasından dolayı o gün hasta olmam inanın şaka gibi gelecek belki size ama rahat bir hastalık geçiriyorum:)) Gurbette olmamdan dolayı böyle zamanlarda çok zorlanıyorum malesef :( Neyse ki ananemizin gelmesine de çok az bir zaman kaldı...15 günlüğüne de olsa annem gelince biraz rahat bir nefes alabiliyorum!
Bu pazar gününü tamamıyla kızıma ayırmıştık aslında.ODTÜ Geliştirme Vakfı Okulları'nın düzenlemiş olduğu çok güzel bir etkinlik vardı.Nihayetinde gittik ama kızım etkinliklerde mutlu mutlu oynarken ben okulun koridorlarında iki büklüm kıvrandım.Eşim hastaneye götürmek için baya bir dil döktü ama kızıma söz verdiğim için gitmedim.Kısacası bu Pazar benim için ne kadar zor geçtiyse kızım için de bir o kadar güzel ve eğlenceli geçti...Hastaneye gitmemek için epeyce direndim...
Malesef durum böyle olunca sadece 2 fotoğraf çekebilmişim :(  Keşke oradaki tüm güzellikleri kaydedebilme şansım olsaydı.İnşallah seneye...

İlk resimde girdikleri 1.etkinlikten bir kare. Yeni bir şarkı öğrenmeye çalışıyorlar...Önünde Mikey olan benim aşkım.Merakla öğretmenini dinliyor. Öğrenmeye yemin etmiş gibi :)
2.etkinlikte Beden Eğitimi Öğretmeni eşliğinde vücut açma ve yoga yaptılar.3.etkinlikte ise tangram etkinliği !
Son etkinlik ise İngilizceydi. Hiç Türkçe konuşmadan çok güzel bir diyalog kuran Odtü 'lü dil öğretmenleri çocukları kendilerine hayran bırakarak güzel vakit geçirdiler...

Tüm etkinlikler sona erdikten sonra harika bir kokteyl verildi.Bir çok beş yıldızlı otele gittim ama hiçbirinde böyle pasta çeşiti bulunan açık büfe görmedim.Bu çektiğim sadece bir bölümü.İnanılmaz pastalar vardı ve hasta olmam, tatlarına bakamamam beni deli etti.En büyük zaaflarımdan biri çocukluğumdan beri pasta düşkünlüğümdür.Annem bu atmosferi görüp de bunladan yiyemediğimi duysa bana inanamazdı.Resmen tarihe geçtim.Demek ki neymiş;gerçekten herşeyin ama herşeyin başı sağlıkmış!!
      Bu güzel organizasyonda emeği geçen başta Okul Müdürü 'Kenan Ömeroğlu'ya ve Okul öğretmenlerine çok teşekkür ediyorum.İnşallah seneye aktif katılımda bulunabilirim!
                                                                                        
                                                                                                   Sevgilerimle...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder