14 Aralık 2013 Cumartesi

MEN OF THE YEAR ÖDÜL TÖRENİ

GQ Türkiye dergisinin düzenlemiş olduğu ^Men Of The Year^ödül töreni bu haftaya resmen damga vurdu!
Bu ödül töreninin kuşkusuz beni en çok çeken kısmı ünlülerin giydiği kıyafetler. Geceye dekoltesiyle damgasını vuran Beren Saat ilgileri üzerine toplamaktan geri kalmadı. Açıkcası ben dekoltenin bir sınırı olduğuna inanıyorum. Kendisinin büyük bir hayranı olduğum ve ^Yılın Kadını Ödülü^nü de kapan oyuncu Beren Saat bu elbisesiyle bence güzelliğini arka planda bırakarak,çirkin bir görüntü sergilemiş...
Sizce de öyle değil mi?
     
          Geceye giydiği ilginç ve güzel kıyafetlerle damga vuran diğer ünlülere de hep birlikte bakalım mı?







              Gecenin en şık bayanı bana göre ünlü oyuncu Bergüzar Korel. Gerek makyajı, gerek dekoltesinin ölçüsü,gerekse elbisesinin mevsime uygun rengiyle bence gecenin gerçek bir yıldızı :) 
       
          Vurgulamadan geçemeyeceğim bir isim daha varsa o da Eda Taşpınar. Her zaman farklı olmayı isteyen ve bunu itinayla başaran ikoncan Eda, bembeyaz ve dekolte çılgınlığı içeren elbisesiyle adeta kış'a meydan okuyor gibi...
      Eda Taşpınar a hak vermemek elde değil çünkü artık beyaz, kış mevsiminin de favori rengi olmaya aday! Ben de beyazı çok severim ama açık tenli olduğum için kendime pek yakıştırmam.Yine de bu aralar bembeyaz bir kazak arayışı içerisinde olduğum doğrudur :) 
                                                 
                                                                                            Sevgilerimle...












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder