13 Aralık 2013 Cuma

HERKESE YENİDEN MERHABA:)

                                                      Herkese yeniden  Merhabalar...

Evet...Yeniden:) Neden mi?
Aslında önceden var olan bir blogdu bu...Açtığım fakat sonra üzerinde pek durmadığım belki de küçük bir bebeğim olduğu için ilgilenemediğim bir blog desek daha doğru olur!
O zamanlar takipçilerim var mıydı ya da varsa kaç taneydi onu bile bilmiyorum...Ama şimdi sıfırdan bir blog açıp herkese kendimi tanıtsam çok daha iyi olacak sanırım...
Adım Seçil ya da herkesin beni bildiği isimle ceylininannesiseçil :))
1981 Kütahya doğumluyum.3,5 yaşında Ceylin adında benim için dünyalar tatlısı bir kızım var:) Kendisi biraz cadıdır ama benim hayatımdaki tek ve en önemli varlık...
           Asıl mesleğim Anasınıfı Öğretmenliği.Kızıma hamileliğimin 5.ayında (1.dönem bitiminde)işimi bırakıp evimin kadını çocuğumun anası olmaya karar verdim:)) en azından kızım kreş yaşına gelene kadar...
Evet kızımı 3,5 yaşına getirdim ve artık çalışma vaktim geldi.Mesleğimi çok özledim.Her ne kadar evde kızımla öğretmencilik oynuyor gibi gözüksek de o okula gitmeyi ben ise mesleğime dönmeyi deliler gibi istiyoruz! 2014 yılından beklentimiz bu yönde... :)
Mesleğimin dışında ben de her kadın gibi giyinip süslenmeyi seven biriyim.Aslında giyinmek tamam da süslenmek kelimesini kendime 4-5 senedir yakıştırıyorum desem yalan olmaz herhalde:)) Her ne kadar bakımlı olmayı sevsem de süslenmek pek bana göre bir terim olmadı yıllarca..ta ki eşimle evlenene kadar...Çok spor takılan biriyken eşimin uyarıları üzerine kendime'derhal silkelen ve kendine gel' oldum resmen:))
Hayatımda neredeyse hiç topuklu ayakkabı giymedim şu son 5 sene hariç...Yaklaşık 27 yaşıma kadar eşofman ve spor ayakkabılarla ömrünü geçiren hatta okula da bu şekilde giden biriydim.Öyle ki sene başında tüm okuldaki öğrenciler eğer o okula yeni başladıysam beni yeni gelen Beden Eğitimi Öğretmeni sanıyorlarmış:)) o derece ....
    Neyse efenim,konuyu daha fazla uzatıp sizleri sıkmak istemem.Yeterince kendimi tanıttığımı düşünerek biraz da son yıllarda beni saran meraklarım ve ilgi alanlarımdan bahsetmek istiyorum.
2012 yılında youtube da kendime bir kanal açarak hayatımda büyük bir yenilenme adımı attım.Aslında bu iştah youtube da izlediğim ^makeup tutorial^ videolarından kaynaklanıyor...Kanalını çok sıkı takip ettiğim fakat konuşmalarından sadece bildiğim kelimelerden ne dediğini anlamaya çalıştığım^panacea81^en çok izlediğim vlogger'dı. Çok sevimli olmasının yanı sıra müthiş makyaj yapan bir makyöz! 
Daha sonra 'Londra' da bir Türk kızı' adıyla makyaj vs.videolar yapan ve sizlerin de çok yakından tanıdığı 'Su Hakgüden'i takip etmeye videolarını izlemeye başladım.Ardından sevgili 'Makyaj Günlüğü' blogunun sahibi ve benim meslektaşım,güleryüzlü sevgili Hacer Sayıner'i de izleyip iştahlandıktan sonra ben de video yapmaya karar verdim. 
10 Ocak 2012 de açtığım Youtube kanalımda şuanda 105 tane video ve 1.149 takipçim var.Takipçi sayım belki diğer video yapan arkadaşlarıma göre az ve bunun sebebi çok sık video yapamamamdan kaynaklanıyor biliyorum. Küçük çocuklu biri için sanırım bu affedilebilir bir durum :)
Gelelim bu blogda nelerden bahsedeceğimize...
Başta alışveriş,giyim,makyaj,trendler,moda,yemek....Kısacası hayattan her ne varsa alıp konuşabileceğimiz,merak ettiklerimizi birlikte araştırıp öğrenebileceğimiz,yeniliklerle dolu bir sürü konular ...
Umarım blogumu keşfettiğinizde mutlaka kendinizden birşeyler bulabileceğiniz sıcacık ve samimi bir enerjiyle karşılaşırsınız.Ben sizleri tek tek tanıyıp sohbet etmekten,sorularınızı cevaplamaktan,yenilikler öğrenip güzel şeyler paylaşmaktan dolayı şimdiden çok heyecanlanıyorum.Umarım sizler de beni sever ve kendinizden biri olarak görürsünüz...
                                                                                                           
                                                                                                                       Sevgilerimle... :)













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder